I-Samsung Galaxy S4 ngomlilo ngokushiya phantsi komqamelo

Njengoko uyazi, ii-smartphones zizixhobo eziyingozi kakhulu. Kodwa xelela u-Ariel Tolfree, intombazana eneminyaka eli-13 ubudala yaseTexas ene-Galaxy S4 yadlala ngaye. Kaloku, ifowni yaqala ukutsha ebusuku yatshisa ibhedi yakhe.

Intombazana yayinefowuni phantsi komqamelo wayo, umkhwa phakathi kwabantu abancinci, kwaye ingemncinci kangako, enokubangela ezi ngxaki. Kulo mzekelo isixhobo asikwazanga kupholiswa ngokufanelekileyo ngoko ke siye satshisa kakhulu kwaye ngenxa yoko uAriel Tolfree wafumana I-Samsung Galaxy S4 iyavutha, eyatshisa umqamelo kunye namashiti ekuvukeni kwayo.samsung galaxy s4 iyavutha

I-Samsung ayizange ithandabuze ukunika isixhobo esitsha kusapho, kunye neseti entsha yamaphepha kunye nomqamelo. Nangona kule meko andimsoli umenzi waseKorea. Iingcali zilumkisa ngokukhutheleyo ukuba ayingombono olungileyo ukushiya ifowuni yakho phantsi komqamelo wakho.

Ewe, mhlawumbi uya kufumana i-WhatsApp yobomi bakho kwaye yiyo loo nto kubaluleke kakhulu ukuba uvuke ukuze ukwazi ukuphendula eyokuqala, kodwa khumbula ukuba unokuba ne-Samsung Galaxy S4 ngomlilo ngokukhawuleza.


Izimvo ezi-4, shiya ezakho

Shiya uluvo lwakho

Idilesi yakho ye email aziyi kupapashwa. ezidingekayo ziphawulwe *

*

*

  1. Uxanduva lwedatha: Okwenziweyo Ibhlog
  2. Injongo yedatha: Ulawulo lwe-SPAM, ulawulo lwezimvo.
  3. Umthetho: Imvume yakho
  4. Unxibelelwano lwedatha: Idatha ayizukuhanjiswa kubantu besithathu ngaphandle koxanduva lomthetho.
  5. Ukugcinwa kweenkcukacha
  6. Amalungelo: Ngalo naliphi na ixesha unganciphisa, uphinde uphinde ucime ulwazi lwakho.

  1.   IsiMalagueño sitsho

    Como bien sabréis, los smartphones son unos dispositivos muy peligrosos. Sino que se lo digan a Ariel Tolfree, una joven de Texas de 13 años a la que su smarthphone, le jugó una mala pasada. Vamos que el teléfono comenzó a arder por la noche y le quemó la cama.

    La niña tenía el teléfono debajo de la almohada, una moda entre los jóvenes, y no tan jóvenes, que puede ocasionar estos problemas. En este caso el dispositivo no podía refrigerarse de forma correcta por lo que se recalentó y como consecuencia Ariel Tolfree consiguió un smarthphone ardiendo, que además quemó a su paso la almohada y las sábanas.

    Samsung no ha dudado en ofrecer un nuevo dispositivo a la familia, además de un juego nuevo de sábanas y almohada. Aunque en este caso no culpo al fabricante coreano. Los expertos advierten por activa y por pasiva que no es buena idea dejar el teléfono debajo de la almohada.

    Que sí, que a lo mejor recibes el whatsapp de tu vida y por ello es muy importante despertarte para poder contestar el primero pero ten en cuenta que puedes tener un smarthphone ardiendo en menos que canta un gallo.

  2.   IsiMalagueño sitsho

    Añadiría: En este caso Samsung no ha dudado…

  3.   UFrancisco Ruiz sitsho

    Y que menos que eso, que le den a la niña un terminal nuevo y un juego completo de sábanas, aunque yo añadiría también una buena indemnización económica ya que esto no tendría que ser posible en terminales que en su lanzamiento rondan los 700 euros. ¿Tan difícil sería incluir algún detector de temperatura que desconecte el terminal para que no acabe ardiendo?.

  4.   Anonimus sitsho

    Lo mejor del redactor el final. Que puedes tener un Samsung Galaxy S4 ardiendo en menos que canta un gallo.
    Le falto un poco mas de guasa y terminar diciendo. También puedes tener un iPhone explotando en menos que canta un pavo y perder la vida.